نابينا و آسمان

نابينا و آسمان
مردی از نابینایی پرسید: شغل تو چیست؟ نابینا جواب داد: آسمان را رصد می کنم...
باشگاه خبرنگاران :
روزی مردی نابینایی را دید که با دقت تمام آسمان را تماشا می‌کند و انگار در حال شمردن ستاره‌هاست، از او پرسید: شغل تو چیست؟ 

نابینا جواب داد: آسمان را رصد می کنم...

مرد با تعجب پرسید: چگونه آسمان را رصد می کنی؟ 

نابینا گفت: با قلبم.  

تمام گل های سرخ و بنفش دنیا، تمام لاله ها و زنبق های جهان را به تو تقدیم می کنم، حتی اگر نتوانی رنگ هایشان را ببینی. 

من نابینا نیستم، فقط با چشم هایم نمی توانم ببینم. 

 مهتاب مرده است ، در من ستاره نیست اما به چشم تو  سوگند می خورم  از آسمان پُرَم  

نابینا به ماه گفت: دوستت دارم ، ماه گفت: چه طور دوستم داری، در حالی که مرا نمی بینی؟ 

نابینا جواب داد: چون نمی بینمت، بیشتر از دیگران دوستت دارم. ماه گفت: چرا؟ 

نابینا گفت: دیگران به خاطر زیبایی ات دوستت دارند، ولی من به خاطر خودت.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: